R2 Center / ELIXA

01

Szczegóły

Targi

Inhorgenta Monachium

Projekt stoiska & Realizacja

Meliński Minuth

02

Opis realizacji

Zdjęcia: Michał Stawecki

Inhorgenta to Międzynarodowe Targi Biżuterii, Zegarków i Lifestyle’u w Monachium. Targi co roku odwiedzają tysiące gości i kupców z niemal 100 krajów – chcących poznać trendy na nadchodzący sezon oraz kontraktować najnowsze kolekcje.

Wśród wystawców można znaleźć m.in. zegarmistrzów, jubilerów i projektantów biżuterii. Ponadto podczas tragów można uczestniczyć w pokazach, premierach marek czy ciekawym programie, który składa się z licznych seminariów i paneli dyskusyjnych.

Jest to wydarzenie bardzo prestiżowe. Stoiska także muszą podkreślać wagę imprezy.

Stumetrowe stoisko targowe marki ELIXA, które mieliśmy przyjemność zaprojektować i wykonać na powyższych targach podkreślało wysoką pozycję firmy w branży.

Elixa w idealny sposób łączy nowoczesny design z modowymi trendami, tworząc projekty dla kobiet przebojowych, odważnych i ceniących niebanalne dodatki. To spojrzenie marka urzeczywistnia zarówno w projektach biżuterii, jak i zegarków. Z jednej strony to aktualne tendencje, z drugiej twórcy marki składają hołd kobiecości – barwnej, różnorodnej, intrygującej.

Elegancja, która stoi za marką ELIXA musiała znaleźć odzwierciedlenie
w zaprojektowanym przez nas stoisku targowym. Prestiż, najwyższej jakości materiały, nowoczesny design, a jednocześnie również prostota i klasyka – to elementy, które znalazły się w projekcie.

Całość umieszczona została na podświetlonym podeście. Ściany stoiska pokryte były natomiast laminatem imitującym beton.

Góra stoiska zwieńczona została banerem, który wykonany został z 40mb wysokogatunkowej tkaniny. Baner gwarantował naszemu klientowi widoczność, nawet z najbardziej odległej części hali.

Istotną rolę stanowiły podświetlane logotypy klienta, rozmieszczone dookoła stoiska. Niezwykle efektownym elementem stoiska targowego był duży lightbox z grafiką modelki.

Charakterystycznym elementem, dodającym uroku stoisku były podświetlane, przestrzenne gabloty z pleksi. Wewnątrz znajdowały się produkty klienta.

Doskonałe uzupełnienie przestrzeni stanowiły eleganckie, lakierowane na wysoki połysk ekspozytory z podświetlonym logiem oraz wnętrzem. Doskonale spełniały swoją funkcję i prezentowały ekskluzywne produkty klienta.

Duży ekran umożliwiał prezentację atrakcyjnych filmów reklamowych marki Elixa.

Zdecydowana część stoiska była otwarta dla szerokiej grupy odbiorców, tak, by każdy zwiedzający mógł zapoznać się z ofertą marki.

Wyjątkowo prestiżowe modele zegarków prezentowane były natomiast jedynie wybranej grupie klientów. Umieszczone zostały w zamykanych gablotach, które znajdowały się w VIP roomie. Vip room charakteryzował się prostym, minimalistycznym  designem. Dominowały w nim biel i czerń oraz elementy szarości – nawiązująca do betonowych ścian stoiska. Duży stół i przestrzeń sprzyjały negocjacjom oraz zawieraniu nowych kontraktów biznesowych podczas targów.

Warto podkreślić, iż zgodnie z polityką firmy Meliński Minuth i standardom Zrównoważonego Zarządzania Eventami ISO 20121 stoisko zostało zaprojektowane i wykonane z myślą o kilkukrotnym wykorzystaniu elementów. Projekt został dostosowany do powierzchni oraz lokalizacji i powielony na targach Intergift w Madrycie, jak również na kolejnej edycji targów Inhorgenta.

Wspólnymi wartościami dla marki Elixa oraz firmy Meliński Minuth są nie tylko wysoka jakość materiałów i wykonania oraz prestiż, równie istotne jest to, by działania prowadzone były zgodne z zasadami zrównoważonego zarządzania i poszanowaniem środowiska naturalnego.

Prostota, czystość projektu podkreśliły prestiż i elegancję marki. Ekskluzywne elementy ozdobne oraz odpowiednie oświetlenie podkreśliły charakter marki. Stoisko targowe marki ELIXA jest dowodem na to, że czasami mniej, znaczy więcej.

WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.