Nasza strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie z obecnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu używania cookies i zmianie ich ustawień w przeglądarce w zakładce Polityka Prywatności. zamknij X

Firma

Rzetelny wykonawca stoisk targowych

Meliński Minuth. Dość trudna do zapamiętania nazwa ma swoje uzasadnienie.

„Meliński” pochodzi od nazwiska założycieli firmy. Fascynacja targami jako narzędziem marketingowym trwa już ponad 20 lat i łączy dwa pokolenia rodziny Melińskich.

„Minuth” pochodzi od nazwy niemieckiej firmy targowej o ponad 100-letniej tradycji, która w 1993 roku rozpoczęła współpracę z firmą Meliński.

Międzynarodowa współpraca zaowocowała możliwością zdobycia wiedzy o najnowszej technologii oraz praktyki w jej stosowaniu w Niemczech – najlepiej rozwiniętym rynku targowym w Europie.

Jakość i rozwój

Międzynarodowa współpraca uświadomiła nam potrzebę osiągania międzynarodowych standardów. Wyznaczając strategię rozwoju bacznie obserwujemy ogólnoświatowe trendy i staramy się je promować na rodzimym rynku. Od 2001 działamy zgodnie z systemem jakości ISO 9001:2008, który zapewnia naszym klientom profesjonalną obsługę i terminowość realizacji.
Chcąc minimalizować wpływ działalności produkcyjnej na środowisko jako pierwsi w Polsce i nieliczni na świecie uzyskaliśmy certyfikat IS0 20121: „Sustainability in event management.

Networking

Będąc członkiem Międzynarodowej Federacji Przedsiębiorstw Branży Usług Targowych i Eventów (International Federation of Exhibition and Event Services – IFES) posiadamy partnerów na całym świecie, co pozwala nam zaoferować nasze usługi w dowolnej lokalizacji. Prezes Melinski Minuth jest współzałożycielem i  wiceprezesem Polskiej Izby Przemysłu Targowego , która jest kontynuatorem dorobku Polskiej Korporacji Targowej.

Imprezy targowe są dla nas źródłem podwójnej satysfakcji.

Regularnie utwierdzamy się w przekonaniu, że udział w targach to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych na rynku B2B. Wystąpienia targowe traktujemy jako doskonałą okazję nie tylko do zrealizowania celów wizerunkowych, ale także jako możliwość przeprowadzenia pogłębionego wywiadu na temat potrzeb oraz preferencji grupy docelowej.

Cenne sugestie zebrane na „neutralnym gruncie” staramy się z biegiem czasu włączać w strategię rozwoju firmy oraz oferowanych usług.