Czołowe stoiska targowe

Wybierając się na targi branżowe, trzeba odpowiednio wcześniej zarezerwować optymalne miejsce do zaprezentowania swoich produktów i usług. Spośród stanowisk targowych najlepsze są te, do których jest łatwy dostęp, takie jak stoiska czołowe, zwane również półwyspami. Jeśli zastanawiasz się, jak je zagospodarować, koniecznie przeczytaj ten wpis. Podpowiadamy, jak w pełni wykorzystać ich możliwości i tym samym pozyskać nowych klientów.

Czym się charakteryzują czołowe stoiska na targi?

Należy podkreślić, że stoiska czołowe należą do prestiżowych, ale też droższych. Czy ta inwestycja się opłaca? Z pewnością tak, jeżeli potrzebujesz większej przestrzeni, niż oferuje standardowe, ograniczone z trzech stron stoisko szeregowe. Nieco bardziej komfortowe jest stanowisko narożne, ale tylko półwysep pozwoli Ci stworzyć otwartą, nietuzinkową, tymczasową architekturę, która przyciągnie wielu zainteresowanych i potencjalnych kontrahentów. Czym charakteryzuje się taka ekspozycja? Przede wszystkim tym, że ma tylko jedną ścianę. Jest więc do niej dostęp z trzech stron, co sprzyja nawiązywaniu rozmów i prezentowaniu produktów. Poza tym zazwyczaj stoiska czołowe są świetnie usytuowane i wiele osób mija je, zwiedzając targi.

Bezpieczne i wytrzymałe

Rezerwując półwysep, najlepiej zatrudnić fachowców do jego zagospodarowania. Warto więc przemyśleć swoje oczekiwania i przedstawić je firmie, która będzie odpowiedzialna za projekt. Dzięki temu zyskasz czas i bezpieczne stoisko targowe, które zostanie przygotowane zgodnie z przepisami BHP i Twoimi sugestiami. Jego konstrukcja powinna być wytrzymała i pozbawiona elementów, które zagrażałyby pracownikom lub odwiedzającym. Poza tym profesjonalny montaż gwarantuje szybkie i sprawne demontowanie. Bardzo ważna jest też sama aranżacja, dzięki której Twoje stoisko nabierze blasku i będzie zapamiętane przez wszystkich, którzy je zobaczą.

Efekty specjalne

Wiele zależy od tego, czym zajmuje się Twoja firma. Niektóre branże są nastawione na prezentowanie materiałów reklamowych, inne w czasie targów pokazują konkretne produkty. Wszystkie jednak mają jeden cel – nawiązanie kontaktu. Biorą udział w tego typu imprezie po to, by zyskać zainteresowanie, które w przyszłości przełoży się na sukces komercyjny. Dlatego aranżacje stoisk targowych są coraz bardziej nowoczesne. Wykorzystuje się w nich multimedia i współczesne technologie. Jednak ważne są też wygodne meble, na których klient może usiąść, odpowiednio dobrana kolorystyka i przyjazne oświetlenie.

Postaw na wygodę 

Profesjonalnie wykonane stoiska czołowe są bardzo funkcjonalne, zaprojektowane z myślą o komforcie pracowników, ale też odwiedzających. Jeśli chcesz, by klienci zatrzymali się na Twoim półwyspie dłużej, zadbaj o kanapy i fotele, a także o stolik kawowy. W zupełnie innym stylu będzie utrzymane stanowisko, w którym pojawi się lada i wysokie stołki barowe. Możliwości jest wiele, istotne jednak jest to, by wyposażenie stoiska zachęcało do interakcji.

Warto też odpowiednio zagospodarować jedyną ścianę, jaką masz do dyspozycji w stoisku czołowym. Można na niej zamontować półki, telebimy, ekrany dotykowe. Powinna być widoczna z daleka i oddziaływać na potencjalnych odbiorców.

Pamiętaj także o zakryciu nie tylko nieestetycznych kabli, ale też innych elementów, które nie należą do ekspozycji (pudła, kartony). Zachowaj czystość i porządek. Nie zapomnij również o uśmiechu, który na pewno zjedna Ci wielu rozmówców.

Idealna kompozycja

Przy tworzeniu aranżacji stoiska targowego bardzo ważna jest kreatywność, nieszablonowe pomysły i niestandardowe podejście do tematu. Nie wykorzystuj więc cały czas tych samych schematów – wyjdź poza nie i zaskocz klientów. Niech całość tworzy spójny projekt, który angażuje osoby przechodzące w pobliżu. Powinien im dostarczyć zabawy lub silnych wrażeń, których długo nie zapomną.

Nie tylko logo

Nie ograniczaj się więc do minimum, czyli do prezentowania logo swojej firmy i rozdawania ulotek. To stanowczo za mało, by być zapamiętanym przez uczestników imprezy. W pełni wykorzystaj możliwości stoiska czołowego. Wpływaj na odbiorców przy pomocy dźwięków i zapachów, stwórz wyjątkową atmosferę. W ten sposób zachęcisz wiele osób do poznania Twoich produktów lub usług.

Zobacz nasze realizacje!

Skontaktuj się z nami:

Tel. +48 61 845 63 07
Tel. +48 61 845 63 19
[email protected]

Poprzedni wpis Następny wpis

WIEMY, CO JEST I BĘDZIE KLUCZOWE W TWORZENIU SKUTECZNEGO WIZERUNKU TARGOWEGO.

STWÓRZMY KOLEJNY PROJEKT WSPÓLNIE.